пʼятницю, 23 грудня 2011 р.

Новорічна листівка 2

Я продовжую готуватися до свят і моя наступна листівка:

Листівка виконана по креативному завданні від блогу Подари кусочек счастья, де потрібно використати перлинки (вони у мене на ялинці), стрічку ( у мене вона з бомбончиками), гудзик (зявязаний вощеним шнуром) і глітер (покриті сніжинки).
І з листівкою хочу взяти участь у завданні №9 від блогу Зроби Сама:
А також в завданні блогу Shabby chic:
І в завданні від блогу I Love Scrap.
Доречі, використала папір із виграної цукерки від Олі (bre), Оля ще раз тобі спасибі!))
Дякую за перегляд!)))))))

13 коментарів:

  1. Маша, мне очень нравится твоя открытка :) такая нежная и воздушная и бубончики как я обожаю.. сплошное очарование :)

    ВідповістиВидалити
  2. Очень красивая и нежная открытка!
    Действительно снежная и новогодняя!!! Супер!

    ВідповістиВидалити
  3. красивая открытка! такая снежная!:)

    ВідповістиВидалити
  4. Перше враження - дуже чисті кольори... Такі блискучо-зимові... А коли читаєш надпис - одразу так тепло стає, і вся листівочка з холодної перетворюється на емоційно-теплющу:) Дивовижно! Бажаю успіху в завданнях - листівка фантастична!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Маша, это что-то! Потрясающе красивая работа!

    ВідповістиВидалити
  6. Дівчата спасибі за такі теплі відзиви!!!!! Ви не уявляєте наскільки вони для мене важливі)))))))

    ВідповістиВидалити
  7. Благодарю за участие в задании блога "Shabby Chic"! Удачи!

    ВідповістиВидалити
  8. Великолепная открытка! Такая нежная! И елка очень интересная!!Спасибо за участие в задании блога "Подари Кусочек Счастья"!

    ВідповістиВидалити
  9. Такие чудесные новогодние открытки! Гуляю по твоему блогу уже полчаса:)) очень нравится!

    ВідповістиВидалити