понеділок, 30 грудня 2013 р.

дитячий альбом "Соломійка"

Привіт)
  Я сьогодні із останнім постом у цьому році. Останнім часом я тут не так часто зявлялася, але все ж надіюсь що з Нового року у мене буде більше часу для скрапу. 
Усіх вітаю із наступаючим Новим роком і Різдвом Христовим!
Хочу сьогодні показати вам дитячий альбом для дівчинки Соломійки, такий сонячний, я б сказала))) отож дивимося, далі багато фото ...




 кишенька для бірочок і тесту)









книжечка для важливих записів







Щодо матеріалів, то використовувала досить різні колекції, але все ж основні назву Tilda, October Aftenoon, MF, ЕР, Create Paper, якщо когось щось конкретніше цікавить запитуйтесь, радо відповім)

І ще у мене прохання, хто має схемку зубиків, такі часто використовують у альбомах, я так довго шукала в гуглі, і нічого не знайшла( може хтось поділиться))) буду щиро вдячна)

до зустрічі у Новому році)

4 коментарі:

  1. з наступаючим, Машунь! Нехай новий рік буде щасливим для тебе!)
    Альбом неймовірний! такий ніжний, насичений сонячним світлом, для маленької квіточки))

    ВідповістиВидалити
  2. Оооочень красивый, невероятно аккуратный альбом!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Невероятный альбом! Такой свежий! Зубки думала, что есть у меня (схемка),но перерыла всю папку - нету(((

    С наступающим!

    ВідповістиВидалити
  4. дівчата, дякую))) приємно чути, що він подобається)

    ВідповістиВидалити