пʼятницю, 25 квітня 2014 р.

дитяча листівка до дня народження)

Привіт)
Зовсім недавно мою весняну листівку відмітили у блозі Special Day Cards і запросили побувати у них дизайнером на наступне завдання: листівка до дня народження із шнуровкою.
 Я чомусь зразу уявила собі листівку яку буду робити, тим більше  у доціної подружки було день народження, все склалося дуже легко, та ще у цьому дуже допоміг мені папір October Aftenoon, як же я люблю його колекції)))) І ось яка вийшла у мене листівка, упаковала її у крафтовий пакетик:

 
 

оформлення у середині, на фото моя доця з подружкою:

зворотня сторона листівки:

і перед виходом на день народження сфотографувала пакетик, доречі, ніхто не знає де можна закупитися такими пакетиками, дуже мені подобається упаковувати готові роботи

на сьогодні все, дякую що заглядаєте в гості, коментуєте, мені дуже приємно)))))

2 коментарі:

  1. яка вона чудова! І фото дівчаток і віршик - все таке класне!))

    ВідповістиВидалити
  2. Очень красивая открытка, как впрочем и остальные! Ваши работы светлые и добрые!
    P.S.Если нужны такие пакетики, напишите мне на почту.

    ВідповістиВидалити