пʼятницю, 13 березня 2015 р.

альбомчик для доці + невеличкий мк)

Привіт)
вчора таки не вдалось мені опублікувати пост, але пишу сьогодні))) у цьому році я пообіцяла собі творити більше для себе і своєї сім'ї, і таки, нарешті, створила альбомчик перший для своєї доці з її ще першої фотосесії, а їй уже 5 рочків, аж соромно, але буду виправлятись)

Ще підготувала для вам невеличкий мк.  Усі ми знаємо, що у зв'язку з економічною ситуацією в країні скрап став досить таки дорогим задоволенням, тому на прикладі свого альбомчика хочу показати як можна з мінімальною кількістю матеріалів створити чудовий скрапальбом.

Альбом розміром 20х20см.
 Основний акцент в альбомі у мене на фото, я їх видрукувала великого формату 15х20см, тобто однією стороною вони повністю ідуть по довжині або ширині сторінки, завдяки чому економимо скраппапір. Підібрала матеріали по тематиці, хоча з цього набору використала дуже мало.


За основу фотоальбому я взяла білий картон, із скраппаперу нам потрібні смужки довжиною 20см та різної ширини, можемо використати різні відходи скраппаперу.


Проклеюємо скраппапір по горизонталі або вертикалі альбому,
 залежно від розташування фото:


І приклеюємо фото, по завершенню додаємо небагато необ'ємного декору, у мене це в основному : наклейки, натирки, чипборт, перлинки, гудзики


Ну і повністю оформлений альбом. Далі багато фото:












і зокрема кожна сторінка:


















Ну от і все)) і дякую усім за привітання до попереднього посту)

6 коментарів:

  1. оо, який же він чарівний! ніжно, витримано, елегантно, зворушливо)) чудовий альбомчик, чудовий прийом! дякую за МК!)
    Маш, а яким ти клеем користуєшся? Чи то двосторонній скотч?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую))) я завжди користувалася паско, але потім був період що він зник з усіх магазинів, і я перейшла на момент, можу в декількох місцях і додати двосторонній скотч, але в основному клей) правда зараз з двома дітьми важко з ним працювати бо запах, ух! хотіла б знайти схожий але без запаху.

      Видалити
    2. дякую) я користуюсь силіконовими, типу супер Драгон чи Титан. Тримає супер-добре, але іноді веде папір... Але для декору я кращого і не бажаю, оце б ще для паперу знайти))

      Видалити
  2. З ПОВЕРНЕННЯМ!)))
    Неймовірно ніжний альбомчик і цікава економна ідея!дякую)))
    Хай дітки ростуть здорові, а тобі побільше часу, щоб ми частіше бачили твою красу;)))

    ВідповістиВидалити
  3. Альбомчик - прелесть!!! Минимум декора, а как красиво смотрится!! Ничего не отвлекает от таких чудесных фотографий!!
    С удовольствием рассматривала альбомчик!!
    Спасибо за МК!!
    С возвращением!! Растите здоровенькими!!

    ВідповістиВидалити
  4. чудовий і надзвичайно ніжний альбомчик!

    ВідповістиВидалити